söndag 6 februari 2011

Utmaning #47 hos Fruarna Lilja

Detta är skissen Fruarna Lilja valt att vi ska jobba utifrån i deras utmaning #47.

Detta är mitt bidrag.
Stämplarna kommer från Stämpelboden och VildaStamp.

Blomman har jag tillverkat själv. I botten ligger en blomma som jag virkat, sedan är det papper som jag rullat, färgat in kanterna på och sedan fuktat. Pärlorna i mitten kommer från ett av mormors gamla halsband.

Jag lät flickan rita ett hjärta i sanden. (Såg det hos någon annan blogg i somras, och fastnade för det. Tyckte det passade så bra till detta kort.)

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Länkar var stämplar jag använder kommer ifrån finns i vänsterspalten.

1 kommentar:

  1. Det var riktigt sött ditt kort och vad söt stämpel är.
    Ska bli kul och se vad du har att visa upp mera.
    Kram Anna

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails