söndag 27 februari 2011

När lillen kom till jorden

Hos Scrapbruket är nu sista dagen för deras februariutmaning, nämligen att göra en LO med tema kärlek.

Här är mitt bidrag, som jag hoppas blir godkänt.
Kriterierna var följande för layouten:
* Minst EN egengjord dekoration - blomman uppe i vänstra hörnet
* Ordet Kärlek/Love ska finnas med - finns i textstämpeln från Calaica
* Minst 10 hjärtan ska finnas med - japp, det finns minst 10 hjärtan
* Minst 2 olikfärgade cardstock - har både brunt och gult
* Ska syna att man inspirerats av skissen - njae, det det kanske inte riktigt. Den har till viss del inspirerat mig, men jag blev nog mer inspirerad av DT-Jennys inspiration eftersom den fick mig att kliva bort en del från skissen...

Min hemvirkade blomma med tvinnade papperssnöre som "grenar/kvistar" (eller vad de ska kallas)

(Tycker bara det är en så underbar bild på min son...)

Ja, skissen som skulle inspirera var det ja...
Vissa delar kan man ana i alla fall...


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Länkar var stämplar jag använder kommer ifrån finns i vänsterspalten.

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails