torsdag 17 februari 2011

Utmaning #5 hos Bildmålarna

Hos Bildmålarna finns nu en utmaning där man får göra vad man vill, men någonstans ska det finnas ett hjärta och givitvis ska en Bildmålarstämpel finnas med.

Här är mitt kort:

Stämpeln, som självklart kommer från Bildmålarna, har jag färglagt med mina nyinköpta Copics-pennor. Helt UNDERBARA pennor att måla med, en ny värld öppnade sig för mig :-) Övning ger färdighet, men jag tycker det blev rätt så bra ändå för att vara första gången jag använder mina nya pennor...



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Länkar var stämplar jag använder kommer ifrån finns i vänsterspalten.

3 kommentarer:

  1. Här var det sommar felling. Längtar tills det är det ute oxå!

    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  2. Lovely card, hope you keep enjoying coloring with the copics and thanks for playing along in the Bildmalarna challenge.
    hugs
    Donna xx

    SvaraRadera
  3. I am new with copics too but like you i love them. Copics make coloring so easy and fast. Your card is so sweet. Thanks for playing with Bildmålarna!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails