onsdag 9 februari 2011

VildaStamp utmaning

Hos VildaStamp pågår just nu en utmaning (är bara ett par dagar kvar) där det ges möjlighet att vinna t ex ett av deras fina stämpelkit med texter, och självklart vill jag ha det ;-)

Kortet ska göras utifrån en skiss, vilken ligger som sista bild i detta inlägg.

Vilda-flickan Freja har jag färglagt med mina akvarellpennor. Vingarna har jag lagt lite hologram emobssingpulver och värmt. Över rosstjälkarna har jag lagt lite gloss och rosorna i buketten har jag målat med akrylfärg. 

Något brunt och något i metall skulle vara med på koret. 

Textstämpeln har jag lagt en blandning av guld och rött embossingpulver över.

För att vara med i tävlingen har vi följande 6 krav:
1. Ditt alster får endast innehålla Vilda-stämplar
2. Det ska synas att skissen är använd
3. Det måste vara något brunt med
4. Det måste vara något av metall med
5. Du ska lägga in ditt bidrag i INLINKZ
6. Vi vill att du skickar in ditt bidrag så vi får
använda det på mässor som inspiration!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Länkar var stämplar jag använder kommer ifrån finns i vänsterspalten.

3 kommentarer:

  1. Du har precis rätt att våra kort är så olika men ditt är så snyggt i färgerna.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Vad fint det blev!
    Kul att hitta nån som scrappar i min närhet. Det har gått lite trögt att hitta nån.:)

    Du ligger nnu i min länk lista och jag har lagt till mig som följare hos dig!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Givetvis ska vi träffas och scrappa. det hade varit skitkul :)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails