lördag 26 februari 2011

Vänner är som blommorna...

Som vanligt, när det landar nya stämplar i brevlådan, vill jag använda så mycket som möjligt, så fort som möjligt...


Den cardstock jag använt som stomme har jag präglat blommönster som bakgrund. Det är inte lätt att se, men det går att ana bakgrunden här.

Textstämpeln kommer från Calaica. (Calaicas stämplar har funnits hos Grodan, men om eller var de finns framöver vet jag inte.)

Jag maskade ihop två stämplar från Bildmålarnas månadskit.
Givetvis jobbar jag vidare med mina Copic's för att lära mig att använda dem på bästa sätt.
Över flickans hårspänne och tunnans svarta "band" har jag lagt gloss. Över träet i tunnan har jag lagt cracle. 


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Länkar var stämplar jag använder kommer ifrån finns i vänsterspalten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails