torsdag 24 februari 2011

Utmaning #50 hos Fruarna Lilja

Mitt bidrag för utmaning #50 hos Fruarna Lilja ser ut så här
Älvan kommer från VildaStamp. Jag har färgat den med mina Copics. Vingarna har fått lite hologram embossingpulver för djupet.

Blomman har jag själv virkat och satt en knapp på mitten.

Textstämpeln har Inger Andersén gjort. Sedan har jag fägat in kanterna på det vita pappret jag stämplat på. "Pärlorna" är gjord av 3D-liner pearl.

... och slutligen skissen vi jobbade ifrån denna gången.

***********************************************************
Uppdaterat 25 februari

Jag har lagt lite gloss över rosorna i stämpeln...



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Länkar var stämplar jag använder kommer ifrån finns i vänsterspalten.

2 kommentarer:

  1. Den ska jag oxå göra! :)
    Fint kort du hade gjort.
    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Vackert kort! Verkligen jättefint!
    Tack för att du är med och tävlat inne hos oss! :)

    Kram Anna

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails