måndag 28 februari 2011

Scrap & Tryck februaritävling - tema KÄRLEK

Februaritävlingen hos Scrap o tryck pågår ett par timmar till.
Temat för tävlingen är KÄRLEK, så jag tyckte det passade jättebra att göra ett kort till nyblivna föräldrar...
På kortet skulle minst två stämpelmotiv samt något med färgen rosa finnas med.

Stämplarna på detta kort kommer från Skogstokiga samt Calaica.
(Jag hoppas att även textstämpeln går som motiv...)


Ramet runt hjärtat är ett litet tårtpapper.

Runt texten har jag satt fotohörn... men vita eller svarta kändes inte rätt, så jag tog vita som jag färgade.

Något med färgen rosa blev rosa på flera håll...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Länkar var stämplar jag använder kommer ifrån finns i vänsterspalten.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails