söndag 29 augusti 2010

VildaStamps utmaning #6


Nu är jag verkligen ute i sista minuten, men Vilda Stamps utmaning #6 hade temat resa som jag tyckte verkade spännande. Jag har haft en idé i huvudet hela veckan, men eftersom jag inte fått ut bilderna jag behövde fick jag snabbt kasta mig över en ny idé. Hoppas bara att datorn är tillräckligt snabb för att jag ska hinna få in det inom 3 minuter...
 *****************************************************************
Bidraget är framme, så nu kan jag göra lite tillägg i inlägget...
Väskan vek jag efter en tutorial jag hittat hos Carolas kortblogg
Stämplarna kommer från VildaStamps

Väskan går att öppna, så något kan jag lägga inuti. Vad det blir vet jag inte ännu, men jag kan gissa att min son får denna nästa gång vi ska ut och åka... så innehållet kommer förmodligen mest bestå av torra och ätbara saker, såsom kex och godis.

4 kommentarer:

  1. Jättefin väska! Visst är de roliga att göra?!

    SvaraRadera
  2. Perfekt kort till reseutmaningen !!! Väskan är superfin (tack för länken, måste nog pröva!!!) och trollet hur sött som helst! Lycka till i tävlingen!

    SvaraRadera
  3. Så fin resväska!! Håller tummarna att du vinner!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Hej, roligt att du vill delta i vår Rese-utmaning!
    Härlig väska och trollet ser ju glad ut över att få resa. Härlig tolkning av utmaningen!
    Önskar dig nu lycka till!
    Anita, DT Vilda Stamps

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails