måndag 9 augusti 2010

Så mycket jag vill ha...


Det finns så mycket fint jag vill ha...

men nu deltar jag i en utmaning/grupp eller vad jag nu ska kalla det där vi ska göra 100 layouter/kort/alter innan nästa shoppingtur.

Jag har en del på gång hem till mig, men fr o m NU lägger jag ingen order på material, stämplar eller vad det kan vara till scraphörnan innan jag nått mitt mål. Jag får använda vad jag har helt enkelt.


Ett undantag finns dock... förvaring!

Vi har planerat en tur till IKEA, och med tanke på hur ofta jag är där (kanske gång var tredje år eller ännu mer sällan) så jag kan liksom inte vänta till nästa gång.


Tror ni jag klarar detta?

1 kommentar:

  1. Oj då. Det skulle jag också behöva vara med om att gör 100 alster det är mycket det men det ska bli kul att följa och se.
    Själv fick jag ett paket av Stämpelgården i dag så glad jag blev trodde inte det skulle komma förrän på torsdag.

    Lycka till kram
    Kanske man ska hoppa på??

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails