lördag 7 augusti 2010

God Jul.4

Idag fick jag ett stort paket med posten :-)
Det innehöll lite allt möjligt, bl a Le Plumme II-pennor (så nu ska jag lära mig att använda dem ordentligt). Var självklart tvungen att prova direkt, så stämpeln med tomtenissen i släden är färglagd med dem. Slädens medar har fått lite gloss på sig också.
God Jul-sigillet hade målat sedan tidigare, och då använde jag akvarellfärg.

Provade även att göra en liten annan vikning än jag brukar, och jag tycker bara det blir roligare och roligare...

Ihopvikt ser kortet ut så här...
Och öppnat...
Stämplarna kommer från Kortmakaren (tomtenisse i släde) och Skogstokiga (God Jul och snöflingor)

1 kommentar:

  1. Jättefint kort! Det är verkligen kul med annorlunda vikningar, det ger så mycket extra1

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails