tisdag 31 augusti 2010

Choklad

Jag brukar få skjuts av ett par snälla kollegor till eller från jobbet de dagar jag inte kör själv eller tar bussen till jobbet. Nu har jag lämnat dem varin chokladkaka som ett lite extra tack, för jag är verkligen tacksam att jag får lifta med dem då och då, så nu kan jag visa omslagen i sin helhet och inte bara som smygtitt som det var för någon vecka sedan.
På detta omslag har jag använt stämplar från Magneta och Inkido.

Och här är det stämplar från Inkido och Bildmålarna.

2 kommentarer:

  1. Såå fina! En sån hade jag blivit jätteglad över att få.. Ska kanske prova på att klä in en själv någondag.. Men kan jag behålla den själv då? *lol*

    SvaraRadera
  2. Vad gott.
    Här är det så varmt att jag orkar inte göra något. Men ska ta tag i det.

    Så mycket fint du har gjort gillade resväskan och utmaningen till fruarna Lilja.
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails