tisdag 3 augusti 2010

Fruarna Liljas utmaning #28

Nu är semestern över och jag har börjat jobba igen... men det är svårt att slita sig från pysselbordet! Jag inser att jag inte kan vara lika aktiv som jag varit under sommaren, men jag har som mål att uppdatera bloggen minst ett par gånger i veckan i alla fall.

Enligt Fruarna Liljas utmaning #28 är detta skissen att jobba utifrån.
Mitt bidrag blev detta.
Jag fick en idé för någon vecka sedan, att det skulle vara kul att göra något med en trisslott så när skissen dök upp visste jag direkt att det var den som skulle bli så bra för lotten.
Stämpeln kommer från VildaStamps.

3 kommentarer:

  1. Så fyndigt med lotten.
    Trollet har jag också med en texstämpel till. Har ännu inte gjort något med den men det får bli.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kul idé! Hoppas mottagaren blir glad också!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails