tisdag 10 augusti 2010

I dagens postskörd

Ja, jag vet att jag ska göra 100 alster innan jag handlar, men detta var beställt, och betalt, innan jag hoppade på utmaningen... så jag kommer faktiskt tillåta mig att använda detta.

Men idag kom inte bara alla dessa stämplar som jag köpt begangat, utan en hel massa kuvert, papper, OH-plast och annat bra att ha.

När maken ringde mig vid lunch konstaterade han att det kommit massor med posten till mig... Han hade nog glömt bort att jag sagt att detta var beställt.

... Men imorgon kommer förmodligen mer hem, även det betalt.
Och så kommer det lite nästa vecka också... som även det är betalt.

Så detta som redan är beställt och betalt innan jag gick in i köpstoppet kommer jag att använda och räkna in bland vad jag gjort.

Om jag däremot handlar något för att jag saknar något för ett speciellt beställningskort kommer jag inte att räkna in det.


Och alstrandet... Ja, det är igång. Kortet är inte riktigt klart... men jag kommer inte att visa det förrän i september/oktober eftersom mottagaren ska hinna få det innan det syns här ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails