lördag 11 september 2010

Towa

En liten tjej föddes för några veckor sedan, och idag har jag fått träffa henne.
Någon köpt present hade jag inte med till familjen, men däremot ett kort jag gjort tillsammans med hembakade muffins :-)

Stämplarna kommer från Skogstokiga och Stempelglede.
Hjärtat har jag stansat ut och sedan färgat kanterna med en stämpeldyna.

Skallran har jag lagt gloss över.
Stämpeln som ligger högst upp och längst ner är emobossat med guld.

Insidan av kortet visar jag inte här, men i ett större hjärta har jag skrivit födelsedatum, längd och vikt och sedan har jag skurit ut fyrkanter där jag önskar familjen grattis till lilltjejen och den lilla flickan önskar jag välkommen till världen. Hjärta och fyrkanter är i samma rosa färg som hjärtat på framsidan, och jag har även där färgat runt kanterna med en stämpeldyna.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Länkar var stämplar jag använder kommer ifrån finns i vänsterspalten.

1 kommentar:

  1. Kanonfint! Känns mycket roligare och äkta när någon lagt ner tid på en present:) Helen och Towa.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails