fredag 10 september 2010

Hole in one

Mina föräldrar började spela golf för några år sedan, och igår onsdags berättade mamma att hon slagit sin första hole in one. Jag som inte alls spelar golf fattar givetvis att detta är ganska så svårt, men enligt pappa skulle alla golfare  behöva spelar i snitt 200 år var om alla skulle slå varsin hole in one (hur de nu kan fått fram denna uträkning...)
I vilket fall tyckte jag att detta var en verkligt bra anledning till att mamma skulle få ett litet kort neddimpande i brevlådan. Eftersom jag inte har en endaste liten golfstämpel i min samling fick jag klura lite, men idéerna kom efter en stund.

Bokstavstämplarna kommer från See-D's.
Golfflaggans pinne har jag gjort av en bit tvättlina (eller liknande), som jag målat svart bitvis.





* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Länkar var stämplar jag använder kommer ifrån finns i vänsterspalten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails