måndag 27 september 2010

En kille fyllde 30 år...

Hmmm, vad hittar man på till en kille som fyller 30 år och inte har den blekaste aning om vem han är?
Jag lyckades dock få reda på att han skulle få en korg med ölburkar, så vad passar väl bättre än ett kort som inspirerats av presenten?

Mallen har jag hittat hos Fruarna Lilja.
Grattisstämpeln kommer från Skogstokiga och skogen är Stampscapes som jag stämplade i ett par olika gröna nyanser ovanpå varandra. Tålamod krävdes för att inte pilla på det innan det torkat...

Inuti har jag använt stämplar från Inkido. 

(Bilderna blev inte de bästa, men de var verkligen inte lätta att ta på detta kort och i ljuset som var.
När jag skulle fotografera framsidan fick jag sätta dit en klämma och lägga en penna som stöd för att jag skulle kunna ta något kort överhuvudtaget.)


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Länkar var stämplar jag använder kommer ifrån finns i vänsterspalten.


1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails