måndag 20 september 2010

Kuckelimuckmedicin

Jag har en familj som jag gissar önskade att de var sjuka när de såg mitt senaste alster, en box fylld med Kuckelimuckmedicin.

Stämpeln på den lilla tossan i sängen kommer från Bildmålarna.
Flaskan har jag lagt lite gloss över.

 En tag gömmer sig bakom sängen, med en önskan om att mottagaren ska krya på sig.


Den snygga vikningen gjorde jag i Ultimate Pro :-)


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Länkar var stämplar jag använder kommer ifrån finns i vänsterspalten.

5 kommentarer:

  1. Wow, inte utan att man önskar att man var sjuk och behövde lite kuckelimuckmedicin...:)

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅh vilken snygg ask!!
    Jag är också sjuuuk känner jag :P
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Vilken bra idé! Me like! Och i en fin ask dessutom.. :D

    SvaraRadera
  4. Så jätte fint. Är det svårt att använda ultimate pro? För en som inte är så smart i att förstå beskrivningar på engelska eller viknings expert direkt.

    SvaraRadera
  5. Hur läcker som helst!!! Vilken superbra idé - kuckelimuckmedicin är noterat, gillar ordet massor!!!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails