torsdag 14 oktober 2010

Väskkort

Vid förfrågan häromdagen om gratulationskort gjorde jag även detta.
"Spännet" har jag stansat ut med en rund stans och sedan skuret i för att stoppa igenom pappret som förestället ett band. För att få lite glans la jag gloss direkt på det pappret som är ljusgult med pärlemorseffekt.

Hörnstämpel från MyPaperWorld och rhinstenar i olika former.

Ett svart glitterband på baksidan.

Insidan av väsklocket har jag dekorerat med mönsterpapper.
Inuti har jag använt ett vitt papper för att få skrivyta. Textstämpeln är från Bildmålarna och dessutom satte jag lite rhinstenar i olika former som dekorationer.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Länkar var stämplar jag använder kommer ifrån finns i vänsterspalten.

2 kommentarer:

  1. Läckert! Och smart lösning med spännet.

    SvaraRadera
  2. Jag håller helt med, du har väldigt roliga ideer. Jag håller mig till det vanliga.
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails