tisdag 19 oktober 2010

Grattis Jonathan

Hmm, ett kort till en kille som fyller 13.
Knepigt när jag inte har något att gå på...
Jag frågade beställaren om hon hade något önskemål,
men jag hade helt fria händer.
Några ledtrådar av intresse eller favoritfärg eller liknande hade jag inte heller.

"Presenten" skulle vara pengar, så till sist fick det bli ett sedelkort som jag hittade beskrivning åt när jag sufade runt.

Framsidan har stämplar från Skogstokiga och VildaStamps.
Trollets skor har jag lagt lite gloss på.

Blommorna stansaade jag ut i samma papper som jag använt som omslag av kortet och lade lager på lager.

Datumsidan kommer från Inkido.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Länkar var stämplar jag använder kommer ifrån finns i vänsterspalten.

1 kommentar:

  1. Tyckte allt du klarade det galant, inte lätt när man inte vet hur de vill ha det.
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails