onsdag 6 oktober 2010

Grattis pappa

 Häromdagen visade jag en smygtitt på pappas födelsedagskort.
Nu har han fyllt år, kortet har landat i hans brevlåda, så jag kan visa kortet i dess helhet.

 Golfbagen och textenstämpeln kommer från VildaStamps. (Golfklubborna har jag lagt lite gloss över.)
Gerbera är en digistämpel från Niwa som jag skrivit ut både rättvänt och spegelvänt.

Gratulationstexten kommer från VildaStamps och datumbladet från Inkido. 
Bakom bilden på golfaren (som jag klippt ut från ett papper, vars andra sida syns på framsidan) sitter en tag där jag skrivit vad födelsedagspresenten är.

En liten del av min tag...

Och till sist en gerbera i lite mindre format på baksidan av kuvertet som jag vek i min Ultimate Pro.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Länkar var stämplar jag använder kommer ifrån finns i vänsterspalten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails