onsdag 23 mars 2011

Tack för toppenkalas!

Vi fick hjälp från Åsa och Ulla från Civilförsvarsförbundet då Ludvig och hans klasskompis hade kalas för ett par veckor sedan. Det blev ett riktigt TOPPENKALAS!

Givetvis ville vi ge ett tackkort för den hjälp vi fick...
Textstämpeln är från Reprint.
Fjärilen är en stämpel från Kortmakaren.
Gungan och bänken är från Magnolia.
Barnen är digi-stämplar från Ellinore, vars blogg finns bland de bloggar jag följer i vänsterspalten. 



Fjärilen hittade jag bland stämplar jag färglagt för länge sedan, och till den har jag använt akrylfärg.
Till allt annat har jag använt Copics.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Länkar var stämplar jag använder kommer ifrån finns i vänsterspalten.

1 kommentar:

  1. Var ju tvungen att kika in, o oj va fint du har gjort det :)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails