lördag 12 mars 2011

Bidrag till Pojjos tävling ... och jag vann tröstvinsten :)

I tisdags visade jag en liten smygtitt på mitt bidrag till Pojjos tävling, och nu kan jag äntligen visa det i sin helhet :-)

"Uppdraget" var att ha minst tre blommor på sitt kort/LO/alter. Köpta, handgjorda, små eller stora spelade ingen roll...
På mitt bidrag lyckades jag få dit 3 gånger så många, nämligen 9 st.
I mitten av de blommor jag gjort av flera lager har jag satt deconitar.
Tårtan och tårtbiten ligger lite omlott då kortet är stängt, men för att hela tårtbiten ska synas stämplade jag på mitt cardstock och klippte bort den biten som skymde tårtbiten. Sedan passade jag in tårtbiten...


Stämplarna kommer från VildaStamp, Stämpelgården och Inkido.
Jag har färlagt alla tårta och troll med Copics. På jordgubben och ljusen har jag lagt lite gloss. Silverkulorna i nederkanten av tårtan har jag gjort med PaperPen.
Almanacksbladet har jag chalkat in med i en gul nyans.

***
Tillägg 15 mars:
Kortet drogs till tröstvinst hos Pojjos.
Nu går jag och väntar med spänning på vad som kommer att landa i min brevlåda ;-)




* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Länkar var stämplar jag använder kommer ifrån finns i vänsterspalten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails