söndag 27 mars 2011

Grattis

Svärfar fyllde år igår och han fick denna flasktag fylld med små chokladkakor tillsammans med en flaska whiskey i födelsedagspresent.

"Toppsnäckan", som svärfar kallde "Sara i klänning" från Phunnyface, har fått lite glitter i håret, gloss på skorna och örhänget lade jag en liten fuskpärla med PaperPen.

 Grattis-tag från Skogstokiga.

De bruna pärlorna är från ett av mormors gamla halsband. De stora snäckbladen har jag fått från Pärlerian.

Mallen till flask-tagen hittade jag hos Fruarna Lilja (se min blogglista i vänsterspalten).


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Länkar var stämplar jag använder kommer ifrån finns i vänsterspalten.

2 kommentarer:

  1. Super snyggt!
    Detta är kort man ska ha på lager för det är alltid detta man behöver.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Toppen fint :D
    Jag min dumma nöt skulle skicka ditt tröst pris med kortet men glömde stoppa i det *ler* så du kommer få 2 kuvert av mig istället.. ett med din vinst som jag borde ha skickat för lääänge sen men ... sorry
    kraaam

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails