söndag 10 april 2011

Never-ending-card för Rubinbröllop

Idag firar mina föräldrar RUBINbröllop, dvs de har varit gifta i 40 år. Givetvis gjorde jag ett kort till dem, och jag ville att det skulle bli lite speciellt. Hos Svensk Scrapbooking hittade jag ett inslag på hur man gör ett Never-ending-card (kika under fliken TV), så det gjorde jag till dem, fast i mindre storlek än vad som sas i beskrivningen...

Vi börjar med sid 1...
Den fick allmänt handla om kärlek.


...och viker till sid 2...
Där satte jag ett foto från mina föräldrars bröllop.

Textstämpeln från Vilda Stamp har jag embossat med guld.
Hjärtat är en berlock från Pärlerian.

... och viker igen till sid 3...
Den sidan fick handla om "barnen", så den innehåller foto på mig och mina systrar. 
Hjälp så svårt det var att hitta foto på mig som gick att använda. Dessa foto var faktiskt de jag överhuvudtaget kunde använda till kortet, och de är tagna för 6-7 år sedan...



... och sedan änne en vikning där vi har sid 4...
Självklart fick det bli en sida för barnbarnet med ett foto på deras enda barnbarn (min son).
Även detta foto är några år gammalt.
Och självklart gratulationsönskningar från min familj och mina systrar.

... och så ytterligare en vikning så kommer man tillbaka till sid 1 igen...



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Länkar var stämplar jag använder kommer ifrån finns i vänsterspalten.

2 kommentarer:

  1. super läckert blev det :D ja har flera ggr tänkte pröva ett sånt kort oxå men det blir aldrig.. men nu blev ja sugen igen *ler*

    SvaraRadera
  2. Blev ju ur läckert som helst.
    Jag har också tänkt göra men som sagt aldrig blivit av måste testa.

    kram Anna

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails