onsdag 6 april 2011

Grattis Emil

Förra veckan var Ludvig bjuden på kalas till sin kompis, så i all hast gjorde jag och Ludvig detta kort tillsammans som vi fäste på påsen som Ludvig och hans kompis skulle ge till födelsedagsbarnet.
Eftersom jag höll på att missa fotograferingen av detta kort blev det tyvärr inga närbilder :-(
Gratulationstexten kommer från VildaStamp.
Varifrån fjärilen är jag inte helt säker på...

Bakgrunden till fjärilen och "Emil 8 år" är akvarellpapper som vi sprayat tunt utblandad akvarellfärg över och sedan har vi ruggat upp kanterna. Måste fasktiskt säga att fjärilen som Ludvig gjorde blev betydligt bättre än texten som jag skrev.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Länkar var stämplar jag använder kommer ifrån finns i vänsterspalten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails