fredag 10 december 2010

Månadens utmaning - december


I Månadens utmaning för december ska något med jultema utifrån denna skiss skapas.

Jag valde att göra detta kort.

Textstämpeln kommer från Inkido. Den är först stämplad i svart och sedan har jag lagt hologram embossingpulver över.
Ängeln kommer från Magnolia. Det är inte speciellt ofta jag använder akrylfärger, men nu valde jag att göra det. På stjärnorna och vingarna har jag lagt lite glitterlim.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Länkar var stämplar jag använder kommer ifrån finns i vänsterspalten.

2 kommentarer:

  1. Tack för tipset ska göra ett julkort till. Mycket fina blommor.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fint julkort! Roligt att du vill vara med i Månadens utmaning!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails