söndag 21 november 2010

Utmaning #39 hos Fruarna Lilja

Ännu en vecka är gången om ett par timmar, och det har verkligen varit ett par intensiva veckor jag lagt bakom mig. Det var först ikväll jag hann sätta mig vid scrapbordet och ta mig an utmaning #39 hos Fruarna Lilja så visst känns det snopet att missa deadline med några minuter.
Jaja, inte så mycket att göra, men ännu ett kort blev det i alla fall.

Här är skissen jag jobbade ifrån:

Och mitt bidrag:

Stämpeln kommer från Magnolia.
Stjärnorna har jag först lagt lite guldglittrande 3D-liner, "hårbandet" har svart pärlemor 3D-liner och på Luciaklänningen har jag lagt lite vit pärlemor 3D-liner som jag dragit ut lite.
Bakgrunden består av ett notpapper som jag bränt lite av kanterna på.

Insidan är inte klar, men jag hade tänkt skriva och klistra in Julevangeliet.

Bättre lycka nästa gång, och nästa utmaning har redan kommit ut :-)
Dessutom låg några andra kort kvar i kameran som jag ännu inte lagt upp på bloggen, så fler inlägg kommer snart.



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Länkar var stämplar jag använder kommer ifrån finns i vänsterspalten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails