lördag 27 november 2010

Grattis Ida

I början av september fick ni en smygtitt på ett kort jag gjorde till en liten tjej som skulle fylla 4 år.
Kortet skulle vara rosa, och hon ÄLSKAR prinsessor...

Stämplarna kommer från Magnoliga och Skogstokiga.
På den dansande flickan har jag lagt lite gloss över blommorna i håret, och klänningen har fått lite hologram embossing på sina ställen.

Flaggstången har jag gjort ev en tvättlina och flaggstångslinan har jag tvinnat en snodd av en tråd till.
Knoppen klippte jag ut i ett papper, som jag sedan tryckte mot emossing-stämpeldynan och sedan har jag lagt guldembossing på.

Grattistagen är emossad i silver och efter det duttade jag allt med en rosa stämpeldyna. Den sitter fäst i kortet med en deconit som jag tryckt mot embossing-stämpeldynan, doppat i hologram emossingpulver och sedan värmt.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Länkar var stämplar jag använder kommer ifrån finns i vänsterspalten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails