onsdag 28 juli 2010

Jag gungar

Hmm, ett namn till detta inlägg/kort var knepigt att komma på... så min son fick hitta på ett. Han tyckte att det skulle heta "Jag gungar"
En vän och jag bytte några stämplar med varandra, så tack tjejen - du vet vem du är ;-)
Jag fick denna söta Magnolia-flicka och gungan av henne.
Staketet kommer från Bildmålarna och minibiljetten Rosor äro... kommer från Skogstokiga.
Skogen, bakom staketet, är gjord av granar som jag stansat ut i olika gröna papper med två olika storlekar av granar. Blommorna kommer från ett "blomband", där jag klippt isär blommorna en och en.

1 kommentar:

  1. Impad av dig att du hinner med så mycket. Sedan jag kom ner har det varit jobb, poolen och film. Måste komma i gång igen.

    Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails