lördag 3 juli 2010

Grodans tävling 13

Grodan har en tävling just nu där denna skiss ska användas.

Här är kortet utifrån skissen. Det mesta materialet till detta kort har jag köpt/fått hos Grodan. (Det var ju så för ett par veckor sedan, att för varje 100-lapp vi handlade för fick vi scrapp-kit för lika mycket, så band och papper i gröna nyanser kommer ifrån sådana kit.) Blommorna har jag hittat hos henne tidigare. Stämplarna är Vildastamps.

Eftersom juli månad för min del innebär många olika födelsedagar så passar det mig bra att göra födelsedagskort just nu. Jag kan tänka mig att detta blir till min mamma, men vi får se. Det var i alla fall min mor och min trollunge till son jag tänkte på när jag var igång igår.

1 kommentar:

  1. Vilken rolig skiss den ska jag göra något kul av. Grodans blogg är bra ska följa den lite mera.
    Tack för i dag förästen.

    Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails