onsdag 30 juni 2010

Riktigt klok?

Inatt blev jag väckt av åska och regn... men det drog över ganska så snabbt.
Klockan var väl 04.30 (eller tidigare), men jag blev snabbt klarvaken och kände mig ganska så utvildad. I övervägandet om jag skulle ligga kvar och kanske somna om efter någon timme med stor risk för att sedan försova mig mot om jag skulle gå upp så blev det att jag gick upp.

Men vad skulle jag göra uppe? Jag ville ju inte väcka resten av familjen...
Jo, jag tog itu med alla stämplar som kom med posten igår, från Kortmakaren och Skogstokiga, monterade de som inte var monterade, stämplade och laminerade och slutligen in i min pärm med fotofickor, där jag förvarar stämplarna (tipset fick jag av Lucienne på Grodans ).

Nu längtar jag till kvällen, och vem kan väl gissa vad jag tänkt göra då?

_____________________________________________________

Lägger till ett foto från i morse...

1 kommentar:

  1. Åh vad roligt det lät jag har också fått stämplar av Skogstokiga i dag och så har jag köpt lite mer. Detta är ju som en drogför mig men nu får jag lugna mig. Kanske beror det på att jag inte kollar in och kan köpa pyssel annars.ser fram och se lite alster och vad du har köpt för fint.

    Kram Anna

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails